nieuws
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
21 december 2012
Van alle Monuta klanten voelt 92% zich gewaardeerd door Monuta en 88% vindt dat zij snel iemand aan de lijn krijgen die vragen kan beantwoorden. Daarnaast wordt de schriftelijke communicatie door 91% overzichtelijk bevonden en begrijpelijk (89%). Dit zijn belangrijke uitkomsten uit het klanttevredenheidsonderzoek dat het Verbond van Verzekeraars heeft laten uitvoeren door onderzoeksbureau GfK.
‘Fijn dat onze klanten ons zo hoog waarderen. Natuurlijk kunnen wij blijven verbeteren, daarom zijn de uitkomsten van het onderzoek belangrijk en geven ons inzicht hoe wij onze dienstverlening nog verder kunnen optimaliseren. Om het niveau van onze dienstverlening te waarborgen, monitoren wij de klanttevredenheid zelf ook permanent. Zo houden wij de vinger aan de pols en kunnen snel schakelen indien dat gewenst is’, aldus Frank Fransen, directeur bij Monuta.
Onder intermediairs houdt Monuta zelf jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek. Dit jaar heeft Monuta ook van het intermediair een 7,6 als rapportcijfer gekregen. Uit het onderzoek bleek dat vooral de ondersteuning vanuit Monuta goed wordt gewaardeerd. Zo heeft Monuta bijvoorbeeld praktische middelen ontwikkeld die het intermediair helpen bij de voorbereiding op BGFO 3.