nieuws

Facultatieve
Sponsors

Uitvaart Jeroen Spierenburg live te volgen op internet

28 augustus 2014

Aanstaande vrijdag wordt bij Zuylen te Breda in aula 2 om 14:00 de uitvaartplechtigheid gehouden van Jeroen Spierenburg. De Brabantse volkszanger overleed afgelopen maandagochtend. De 38-jarige zanger werd in coma gehouden nadat hij in juli zwaargewond raakte bij een auto-ongeluk op de snelweg bij Terheijden.

Ingrid Huijbregts, vriendin van Jeroen Spierenburg, plaatst op Facebook: ‘Hoop dat alle mensen die de laatste tijd zo hebben mee geleefd a.s. vrijdag allemaal bij de uitvaartdienst te zien zijn. Laat Jeroen Spierenburg nog een keer tussen groot publiek in de schijnwerpers staan ….’ Op de facebookpagina van Jeroen Spierenburg staat de code op de rouwkaart voor het volgen van de plechtigheid via liveuitzendingen.nl. voor alle personen die niet bij de plechtigheid aanwezig kunnen zijn maar deze wel graag willen volgen.

“Zuylen is trots dat zij de mogelijkheden kan bieden om de grote belangstelling niet alleen op de locatie in goede banen te leiden, maar ook de uitzending voor een groot publiek via internet beschikbaar te hebben.” Aldus Emile van den Wijngaard, beheerder van het crematorium Zuylen.

Zuylen maakt gebruik van het autoregie videosystemen van New Media Systems B.V. te Eindhoven, die het mogelijk maakt om voor deze plechtigheid de internetuitzending voor een groot publiek open te stellen.

“Het is mooi dat dit systeem ingezet kan worden zodat iedereen die dat wil de uitvaart live bij kan wonen” voegt Emile toe. “Natuurlijk horen in de huidige tijd ook de sociale media volledig bij een uitvaart. Dat zien we nu met de oproep van de nabestaande.”

Reageer op dit artikel

Reacties:


30 augustus 2014 om 13:54

Toon en Jeannine van de Erve.

Heel veel sterkte met het grote verlies.Ingrid,Anja en Erik en verdere familie. We denken aan jullie. We hebben thuis de uitvaart op de computer goed en fijn kunnen volgen. Veel liefs van opa oma van Bas en Esmee.


29 augustus 2014 om 19:55

Roland Dortmans

Mooie en indrukwekkende dienst. Perfecte weergave en alles volledig kunnen zonder haperingen volgen.


29 augustus 2014 om 17:48

Jeroen

Allereerst de familie heel veel sterkte met het grote verlies.

De uitzending was heel slecht te volgen. Beeld en geluid bleven vaak stilstaan of vielen zelfs weg. Vermoedelijk waren er zoveel bezoekers op de site dat de server het niet aankon. Jammer, hopelijk gaat Zuylen dit verbeteren.


29 augustus 2014 om 16:29

harold vossenberg

ik wens familie en colega,s veel sterkte met het verlies van

jeroen spierenburg dit verlies


29 augustus 2014 om 15:31

chris

De link werkt helaas niet


29 augustus 2014 om 14:37

A.Roks

Je moet kijken op liveuitzendingen.nl en daar de code invoeren.


29 augustus 2014 om 14:37

Bert zwier

Lieve Jeroen rust zacht


29 augustus 2014 om 14:27

c.lips

Ik heb de code gevonden maar ik kan niet vinden waar ik de code in moet vullen om de uitvaart te kunnen bekijken.
Bijdeze familie en vrienden van Jeroen heel veel sterkte.


29 augustus 2014 om 14:21

Dimphy

Ik wens alle familie en vrienden heel veel sterkte.Rust zacht Jeroen


29 augustus 2014 om 14:18

An Schrik

de code heb ik gevonden b29f7f63


29 augustus 2014 om 14:15

christian

hoe kan ik de uitvaart volgen nergens zie je iets staan


29 augustus 2014 om 14:06

mevr.c.gorissen

hallo. ik zie geen code op de rouwkaart van jeroen staan. om het te volgen.


29 augustus 2014 om 13:54

linda

hoe kan ik de begravenis volgen van jeroen op internet


29 augustus 2014 om 13:43

angelina

ik wens Ingrid en dochter Ashley en familie en vrienden heel veel sterkte komende tijd met dit grote verlies


29 augustus 2014 om 13:24

nicole van puijenbroek

ik wens ingrid , Ashley en fam veel sterkte doe de komende tijd met dit enorme verlies van jeroen xxx


29 augustus 2014 om 12:52

Jolanda steenbakkers

fam vrienden en collega,s maar voor al zijn vrouw en dochter
heel veel sterkte vandaag
rust in vrede jeroen


29 augustus 2014 om 12:34

Johan Baert

Veel sterkte voor de familie en collega's die er zijn


29 augustus 2014 om 12:27

carolijn nieuwenhuizen

Ingrid ik wens je veel sterkte toe xxxx carolijn en jeroen rust zacht


29 augustus 2014 om 12:25

patricia

ik wens ingrid en dochter en fam vriende en aan hang veel sterkte toe in de aan komen de dagen ok
zeker vergeten doe we je niet


29 augustus 2014 om 11:58

wendy

nogmaals sterkte ingrid , ashley en de rest van de familie
en weet iemand waar de life uitzending te zien is ? op deze site ?

helaas geen oppas anders had ik er bij geweest!
sterkte!


29 augustus 2014 om 10:20

jose & hans

vee sterke ingrid & ashley en fam voor de komende tijd


29 augustus 2014 om 9:37

jolanda harks

Ik wens ingrid en haar dochtertje en fam heel veel sterkte toe
Om jeroen naar zn laaste rustplaats te brengen
Ik kan er hellaas nietbij zijn maar in gedachten ben ik bij jully
Jeroen je bent te vroeg heen gegaan rust zacht jeroen


29 augustus 2014 om 8:48

diana

Cik wens de familie vandaag en de komende tijd heel veel sterkte met dit zware verlies sterkte


29 augustus 2014 om 6:03

Petra

Ik wil Ingrid en Ashley en de familie heel veel sterkte op deze dag zware dag zal je nooit vergeten Jeroen
Liefs petra


28 augustus 2014 om 21:40

MANOUELLE

lieve mensen wens jullie morgen heel veel sterkte morgen namens de fam vrienden de vriendin van jeroen en ouders en dochtertje sterkte de komen tyd allemaal veel te jong hij had een hele mooie duidelijke stem HEEL VEEL KNUFFELS INGRIT VAN MANOUELLE EN PATRICK


28 augustus 2014 om 20:51

Hans van Berkel

Lieve Ingrid en Ashley en fam

Wens jullie alle veel sterkte toe voor de komende tijd.
Heb met Jeroen prettige samen gewerkt als fotograaf zal dit ook nooit vergeten, en regelmatig aan terug denken
En dat vele mensen dit kunnen volgen heeft Jeroen verdiend

mvg Hans


28 augustus 2014 om 19:48

wilmadienjes

echt geweldig..natuurlijk ben ik aanwezig bij jeroen...maar live te horen is ook fantastische..het zal toch wel druk zijn...het blijft verschrikkelijk..Ingrid en familieleden vrienden...heel veel sterkte morgen Jeroen R.I P..


28 augustus 2014 om 19:11

ellen

Lieve Ingrid en Ashley en fam en vrienden.
Heb altijd genoten van Jeroen zijn vele optredens want was altijd feest met Jeroen.
Zal nooit vergeten dat Jeroen in 2010 op mijn verjaardag bij mij in de huiskamer optrad want die had ik toen gewonnen met download om Jeroen in de top 100 te krijgen en dat was toen gelukt.
Jeroen rust zacht zal je spontaniteit nooit vergeten.
Liefs van Ellen.


28 augustus 2014 om 19:05

sylvia legerstee

ik wens de vrouw dochter en de ouders broers zussen en de rest van de fam vrienden en collega,s heel veel sterkte toe met dit hele grote verlies van jeroen spierenburg hij was een hele goede volkszanger namelijk die nooit vergeten zal worden in de muziekwereld


28 augustus 2014 om 18:39

Annelies de Lange

Heel veel sterkte morgen Ingrid en ook Ashley en de familie.
Helaas kan ik morgen niet komen ,maar ik kan het ook niet op internet zien, daar wij morgen in Duitsland zijn.
Is het mogelijk om het daarna ook nog te zien of is dat niet zo?
Maar nogmaals heel veel sterkte in de komende dagen. Mijn gedachten is wel morgen bij jullie. Gr Annelies de Lange en de familie.


28 augustus 2014 om 18:20

nederlandsehits tv/radio

wij wensen de familie heel veel sterkte


28 augustus 2014 om 17:08

gorissen karel

Veel sterkte aan zen vrouw , kinderen , ouders.aan iedereen


28 augustus 2014 om 13:08

joop stolk

Heel veel sterkte toegewenst voor iedereen.