nieuws

Facultatieve
Sponsors

Nieuwe stijl past beter bij imago

Website NUM opgefrist

25 juli 2006

Het Nederlands Uitvaartmuseum heeft de eigen website van nieuwe kleuren en een nieuwe lead voorzien. Daarmee wil het museum haar eigentijdse karakter benadrukken.

De nieuwe lead die boven elke pagina zichtbaar is, heeft een frisse, pittige rode kleur en is eenvoudiger en krachtiger dan de oude. Ook op de vervolgpagina's domineert hetzelfde rood. Deze wordt aangevuld met een zachte groentint. De zandlopers uit de oude achtergrond zijn verdwenen en maakte plaats voor een rustig groen vlak. De tinten paars zijn dus verdwenen. De structuur en inhoud van de site zijn echter dezelfde gebleven.
Projectleider Guus Sluiter verklaart waarom de site is aangepast: "We hebben de site een jaar geleden ontwikkeld en toen al bedacht dat we hem na ongeveer een jaar zouden veranderen. We vonden dat de site moest aansluiten bij onze ideeën over het museum, die steeds meer vorm krijgen. Natuurlijk besteden we aandacht aan de historie maar ook willen we mensen raken met onze vaste presentatie en met wisselende tentoonstellingen. Onze vernieuwde site sluit nu beter aan bij de hedendaagse vormgeving."
Het oospronkelijke ontwerp van de site is gemaakt door Michel Brinkman van Siteliner. De aanpassingen werden ontworpen door Kathrin Hero.

Heeft u op dit moment een
uitvaartondernemer nodig?

Bel nu: 088 605 1219
Dag en nacht bereikbaar



Nee, ga verder >