nieuws
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
- 1999
- 1998
5 november 2015
Uitvaartorganisatie Yarden heeft op 4 november haar nieuwe reclamecampagne gelanceerd. Met de campagne wil Yarden de dood bespreekbaar maken en oproepen tot het vastleggen van de uitvaartwensen. Het verhaal van Adelheid Roosen staat centraal in de campagne. Zij heeft ervaren hoe belangrijk het is om te weten wat de wensen van een dierbare zijn om op een goede manier afscheid te kunnen nemen.
Het persoonlijke verhaal van theatermaker en actrice Adelheid Roosen staat centraal in de campagne. Adelheid heeft bij het overlijden van haar moeder ervaren hoe belangrijk het is om te weten wat de persoonlijke wensen van een dierbare zijn om op een goede manier afscheid te kunnen nemen. Vanuit deze ervaring draagt zij graag samen met Yarden bij aan het vergroten van de bewustwording dat nadenken en praten over de dood en het afscheid erg belangrijk is. Voor Adelheid was het van belang om haar vertelling te laten afspelen samen met alle culturen, te midden van een afspiegeling van de Nederlandse samenleving. Zij vroeg veel mensen met wie zij de afgelopen jaren werkte om samen met haar een veld te creëren om te rouwen.
Met meer dan 100 jaar ervaring en een vereniging van bijna één miljoen leden is Yarden dé uitvaartorganisatie van heel Nederland. Als afscheidsspecialist ondersteunt en inspireert Yarden bij het organiseren en verzorgen van een passende begrafenis of crematie. Door voorlichting en het initiëren van diverse activiteiten wordt bewustwording over leven, dood en afscheid bevorderd. Yarden maakt een persoonlijk afscheid voor iedereen bereikbaar en betaalbaar, omdat een goed afscheid mensen verder helpt. Met 900 medewerkers, 200 vrijwilligers, 76 uitvaartverzorgers, 41 uitvaartcentra, 24 crematoria, 26 franchisenemers en 7 begraafplaatsen in Nederland zit Yarden altijd in de buurt.