nieuws

Facultatieve
Sponsors

Yarden’s Herinneringsminuut bekroond met SAN Award

27 mei 2011


De Herinneringsminuut van Yarden is door de jury van de SAN uitgeroepen tot een van de winnaars van de SAN Award. Deze prestigieuze communicatieprijs wordt jaarlijks uitgereikt door de Stichting Adverteerders Nederland en beloont campagnes die excelleren in consistentie, media-inzet en creatieve kwaliteit.

“Deze award is een mooie erkenning vanuit de vakgenoten voor een heel bijzondere en gewaagde campagne die door het brede publiek al zeer goed werd ontvangen”, zegt Manager Marketing van Yarden, Gijs Pelser. “Zowel in 2009 als in 2010 deden ruim 2 miljoen Nederlanders actief mee met de Herinneringsminuut. Zij stonden op 30 december een minuut stil bij iemand die zij hebben verloren. De waardering voor dit initiatief met gemiddeld een 8 was uitzonderlijk hoog en meer dan 90% gaf aan dat de Herinneringsminuut een terugkerend moment moet worden”

Met dit initiatief hoopt Yarden bij te dragen aan het verwerkingsproces van nabestaanden. Dat daar behoefte aan is merkt Yarden dagelijks, bijvoorbeeld aan de groeiende belangstelling voor haar Allerzielen bijeenkomsten en herdenkingsconcerten. Ook dit jaar zal de Herinneringsminuut worden uitgezonden.

Yarden is een jonge, snel groeiende uitvaartorganisatie, die uitvaartverzorging, verzekeringen en voorlichting aanbiedt. Yarden telt bijna 1 miljoen leden. De ambitie van Yarden is helder, dé uitvaartorganisatie van Nederland zijn. Maximale persoonlijke aandacht voor iedere afzonderlijke klant en elke individuele wens is daarbij het vaste uitgangspunt. Niet voor niets is het motto van Yarden 'Iedere uitvaart uniek'. Door uitvaartwensen centraal te stellen wil Yarden dat mensen zich bewust worden van hun wensen – en dat ze deze gaan vastleggen. Immers hierdoor kan een uitvaart worden uitgevoerd zoals de klant dat wil. Niet alleen voor zichzelf maar ook voor hun nabestaanden. Yarden weet uit ervaring dat een uitvaart een unieke en bij de overledene passende gebeurtenis dient te zijn zodat dit een positieve bijdrage levert aan de rouwverwerking.

Om bezoekers zo snel mogelijk naar de juiste plek te helpen hebben we een eenmalige vraag:

Heeft u op dit moment een uitvaartondernemer nodig?

JA NEE