nieuws

Facultatieve
Sponsors

Yarden, marktleider in crematoria, schrijft in op de uitvaartreserveringsservice

15 februari 2006


Binnenkort is het voor uitvaartondernemers mogelijk online tijd en ruimte te reserveren in een van de achttien crematoria van uitvaartorganisatie Yarden.
Yarden schrijft zich namelijk in op de uitvaartreserveringsservice van het Shared Service Center voor Crematoria en Begraafplaatsen, een modern online systeem waarop uitvaartondernemers 24 uur per dag, zeven dagen per week via internet bij crematoria kunnen reserveren.

Bert van der Weide, directeur Uitvaartverzorging bij Yarden: ‘Online reserveren biedt grote voordelen. Dankzij het digitaal reserveringssysteem kunnen wij onze dienstverlening naar de uitvaartondernemers uitbreiden en verbeteren. Een ander belangrijk voordeel is dat onze crematoria dankzij RS Uitvaart efficiënter kunnen werken. En dat geeft ons de mogelijkheid ons nog meer te richten op waar het bij Yarden om draait: het verzorgen van een unieke uitvaart, waarbij de wensen van de klant centraal staan.

Onze 18 crematoria in Appingedam, Beuningen, Den Haag (2x), Diepenveen, Doetinchem, Ede, Goutum, Groningen, Heerenveen, Heerlen, Lelystad, Meppel, Rijswijk, Rotterdam, Schagen, Utrecht en Venlo/Blerick zullen in de loop van het jaar aangesloten worden op RS Uitvaart.‘

Yarden is een jonge, snel groeiende uitvaartorganisatie, die verzekeringen en verzorging aanbiedt. Maximale aandacht voor iedere afzonderlijke klant en elke individuele wens is daarbij het vaste uitgangspunt. Want een uitvaart dient een unieke en bij de overledene passende gebeurtenis te zijn. Het bedrijfsmotto ‘Iedere uitvaart uniek’ is bij Yarden dan ook meer dan een mooie belofte. Het is een vanzelfsprekendheid. Yarden telt circa 870.000 verzekerden, is marktleider met 18 crematoria, beschikt over 29 uitvaartcentra en is betrokken bij ruim 35.000 crematies en uitvaarten per jaar.

Cor Fransen van het Shared Service Center: ‘Wij leveren deel- of totaalprocessen aan organisaties en zijn verantwoordelijk voor resultaat op basis van een Service Level Agreement. Met de huidige infrastructuur en techniek zijn veel (indirecte en directe) processen centraal te realiseren. Door volumeverwerking is het mogelijk kwaliteit te verhogen en kosten te verlagen. Dit schaalvoordeel vormt de basis van onze service.’

Om bezoekers zo snel mogelijk naar de juiste plek te helpen hebben we een eenmalige vraag:

Heeft u op dit moment een uitvaartondernemer nodig?

JA NEE