Yarden behaalt 'Gouden Oor Erkenning' voor luisteren naar klanten
vrijdag 5 juli 2013
Yarden heeft als eerste uitvaartorganisatie de Gouden Oor Erkenning behaald. Het prestigieuze keurmerk voor bedrijven die daadwerkelijk luisteren naar hun klanten. De erkenning staat voor het integraal organiseren van het klachtenmanagement proces.
De mening van de klant is de inspiratiebron voor de dienstverlening van Yarden. Yarden blijft permanent werken aan het leren van klachten en overige klantsignalen. Dit vindt plaats door continu feedback te vragen aan klanten die gebruik maken van de dienstverlening van Yarden. En zo kan de klant Yarden helpen de kwaliteit van haar dienstverlening te verbeteren.
Irene Ahles, Manager Klachtencooerdinatie bij Yarden: 'Deze erkenning zien wij als een aanmoediging om nog verder te gaan in het centraal stellen van de klant. Tevreden klanten, dat is waar wij het voor doen! Onze medewerkers helpen onze klanten met passie en energie'.
Over Yarden
Yarden is een uitvaartvereniging die alles in het werk stelt om haar klanten te voorzien van een eerlijke, toegankelijke en persoonlijke dienstverlening voor, tijdens en na het nemen van afscheid. Zij biedt daartoe zorg- en financiele dienstverlening waar haar klanten om vragen. Yarden hanteert een reele en transparante prijs voor haar dienstverlening. Haar leden genieten daarbij een extra ledenvoordeel.
Print deze pagina