nieuws
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
5 juli 2013
Yarden heeft als eerste uitvaartorganisatie de Gouden Oor Erkenning behaald. Het prestigieuze keurmerk voor bedrijven die daadwerkelijk luisteren naar hun klanten. De erkenning staat voor het integraal organiseren van het klachtenmanagement proces.
De mening van de klant is de inspiratiebron voor de dienstverlening van Yarden. Yarden blijft permanent werken aan het leren van klachten en overige klantsignalen. Dit vindt plaats door continu feedback te vragen aan klanten die gebruik maken van de dienstverlening van Yarden. En zo kan de klant Yarden helpen de kwaliteit van haar dienstverlening te verbeteren.
Irene Ahles, Manager Klachtencooerdinatie bij Yarden: 'Deze erkenning zien wij als een aanmoediging om nog verder te gaan in het centraal stellen van de klant. Tevreden klanten, dat is waar wij het voor doen! Onze medewerkers helpen onze klanten met passie en energie'.
Yarden is een uitvaartvereniging die alles in het werk stelt om haar klanten te voorzien van een eerlijke, toegankelijke en persoonlijke dienstverlening voor, tijdens en na het nemen van afscheid. Zij biedt daartoe zorg- en financiele dienstverlening waar haar klanten om vragen. Yarden hanteert een reele en transparante prijs voor haar dienstverlening. Haar leden genieten daarbij een extra ledenvoordeel.