nieuws

Facultatieve
Sponsors

Restyling De Begraafplaats

18 februari 2020


Bijlage 1: Cover De Begraafplaats, februari 2020

Onlangs verscheen het eerste nummer van de jaargang 2020 van De Begraafplaats in een nieuw jasje. Het tijdschrift was toe aan een nieuwe look. Met een verfrissende klassiek-moderne vormgeving en een doelgroepgerichte uitstraling is De Begraafplaats klaar voor de toekomst.

De Begraafplaats is niet alleen qua vormgeving, maar ook qua inhoud vernieuwd. Er zijn nieuwe rubrieken, zoals Drijfveren, wat motiveert de beheerder?; Toen & Nu; Dagboek van een begraafplaatsbeheerder; en Verder lezen, luisteren. En vanaf nu besteedt De Begraafplaats veel aandacht aan de relatie tussen uitvaartondernemers en begraafplaatsen.

In het februarinummer o.a.:
- Terugkomen als potgrond: humusatie. Een oproep om mee te praten over deze groene, mogelijk nieuwe vorm van lijkbezorging.
- De uitvaartondernemer: vreemde haan op het erf?
- Frustraties, irritaties en onbegrip bij verzelfstandiging van begraafplaatsen in Enschede.
- Boutique hotel en restaurant WesterVilla in de aula op begraafplaats Vredenhof in Amsterdam: vermarkting van het dodenrijk?

In 2020 bestaat de Landelijke Organisatie van Begraafplaatsen 25 jaar. In dit jubileumjaar heeft de LOB een speciale aanbieding: een jaarabonnement 2020 voor €19,50 i.p.v. € 45. Zie voor meer informatie: www.begraafplaats.nl/abonnement-de-begraafplaats.

Reageer op dit artikel

Reacties:


nog geen reacties
Uw reactie op dit artikel

Om bezoekers zo snel mogelijk naar de juiste plek te helpen hebben we een eenmalige vraag:

Heeft u op dit moment een uitvaartondernemer nodig?

JA NEE