nieuws

Facultatieve
Sponsors

Nieuwe natuurbegraafplaats in Rhenen

27 januari 2020

Op landgoed Prattenburg in Rhenen mag een natuurbegraafplaats worden gerealiseerd. Met de inkomsten van de natuurbegraafplaats kan het landgoed de natuur in stand houden.

Het gaat om een natuurbegraafplaats van twintig hectare. Uitvaartplechtigheden kunnen worden gehouden in het koetshuis van het kasteel, dat meldt de Gelderlander. Aan de rand van het natuurgebied worden parkeerplekken aangelegd. Vanaf daar moeten de rouwstoeten het bos inlopen omdat er geen auto’s het natuurgebied in mogen.

Reageer op dit artikel

Reacties:


25 april 2021 om 22:58

Jolanda

Ook ik zal graag op de hoogte gehouden worden op de natuurbegraafplaats prattenburg Rhenen


31 augustus 2020 om 21:39

A.klapwijk

Ook wij worden graag op de hoogte gehouden van eventuele vorderingen en in gebruikneming van de natuurbegraafplaats.


25 augustus 2020 om 12:01

G.L. Bouwman

Wij willen graag op de hoogte gehouden worden over de natuurbegraafplaats Prattenburg.


9 juni 2020 om 10:17

H. Korenhof

Wij willen graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen.


8 juni 2020 om 11:14

Dick Eimers

wil graag op de hoogte gehouden worden


5 juni 2020 om 18:12

T.W. Jansen

Wij willen graag op de hoogte gehouden worden over de natuurbegraafplaats Prattenburg.


8 mei 2020 om 8:25

H.Veldman

We stellen het erg op prijs op de hoogte gehouden te worden omtrent de ontwikkelingen van de natuurbegraafplaats op de Prattenburg.


29 april 2020 om 18:43

A.Bakker

Graag bericht als er nieuws is.


2 april 2020 om 12:00

Josine Foreman

graag blijven we op de hoogte van deze plannen die we toejuichen. Groet Josine Foreman


15 maart 2020 om 9:40

Jh van Rekum

Geachte, graag wil ik op de hoogte gehouden worden.


12 maart 2020 om 19:25

A. van Amerongen

Graag worden wij op de hoogte gehouden van realisatie en alle andere zaken omtrent een natuurbegraafplaats op Prattenburg.


9 maart 2020 om 17:36

F.H. Dulon Barre

Wij zijn zeer geïnteresseerd in Prattenburg als natuurbegraafplaats,
Wij willen graag op de hoogte gehouden worden.


27 februari 2020 om 22:44

I Heikamp

Wilt u mij op de hoogte houden van de ontwikkelingen?


17 februari 2020 om 10:24

Henny van Manen

Waneer is het klaar ongeveer en de tarieven


13 februari 2020 om 17:46

G.M. Bom-Kuiper

Geachte, graag wil ik op de hoogte gehouden worden.


11 februari 2020 om 0:01

Helena Meerwijk

Wilt u mij op de hoogte houden
En tarief vast bedankt


3 februari 2020 om 16:15

Antje Touber

Wilt u mij op de hoogte houden van de ontwikkelingen en eventuele tarieven. Bij voorbaat dank


3 februari 2020 om 12:13

G.C. Verheij

Wilt u ook mij van de ontwikkelingen op de hoogte houden??


28 januari 2020 om 18:33

J.C. Versteeg

Wilt u mij s.v.p. op de hoogte houden.


28 januari 2020 om 11:42

G.L. Krikke

Wanneer wordt e.e.a gerealiseerd? .Kan ik op de hoogte
Gehouden worden?. Ook voor wat betreft tarieven.