nieuws

Facultatieve
Sponsors

Nieuwe commercial Monuta vanaf 15 april op televisie

11 april 2013


De nieuwe commercial borduurt voort op het thema ‘Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg’ van de twee voorgaande commercials. In deze commercials zien we nabestaanden die een bepaalde keuze moeten maken, de keuze voor welke jurk of welke muziek. Monuta kan deze keuzes niet maken voor nabestaanden, maar hen wel bijstaan en steunen. Met de nieuwe commercial laat Monuta zien hoe steun bij een uitvaart er uit kan zien.

Henrieke van Dam, strategisch marketeer bij Monuta: ‘Met deze commercial willen we laten zien hoe we nabestaanden daadwerkelijk kunnen helpen. Zij kunnen met behulp van het Monuta Uitvaart Draaiboek zelf een uitvaart regelen. Met de nieuwe online tool van Monuta kiezen mensen wat zij zelf willen doen en waar zij hulp van de uitvaartverzorger bij willen hebben. Het mooie van het Draaiboek is dat nabestaanden met elkaar kunnen communiceren via het Draaiboek, ongeacht waar zij zich bevinden, om zo samen vorm te geven aan de uitvaart van een dierbare. Bovendien geeft het Draaiboek een helder overzicht van alles wat er geregeld moet worden en wanneer. Op deze manier biedt Monuta in deze emotionele periode praktische steun.’

De commercial begint met een verwarrende situatie. De kijker weet nog niet wat er aan de hand is. Later blijkt dat het om een jonge vrouw gaat die snel naar huis wil omdat een dierbaar familielid is overleden. Ze zit echter vast op het vliegveld in het buitenland. Maar dankzij het Draaiboek van Monuta kan ze online samen met haar moeder de uitvaart van het dierbare familielid vormgeven.

Reageer op dit artikel

Reacties:


11 april 2013 om 15:59

Casper Dekker

Prachtige eigentijdse commercial. Zo'n digitaal draaiboek lijkt mij de toekomst. Uitvaartverzorgers worden steeds minder belangrijk. 'People in controle'


Uw reactie op dit artikel

Om bezoekers zo snel mogelijk naar de juiste plek te helpen hebben we een eenmalige vraag:

Heeft u op dit moment een uitvaartondernemer nodig?

JA NEE