nieuws
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
29 maart 2011
Jeanine Helthuis, directievoorzitter van Monuta, Wij zijn er trots op het Keurmerk Klantgericht Verzekeren te ontvangen. Samen met het eerder behaalde Keurmerk Uitvaart, waar wij één van de initiatiefnemers van waren, laat dit onze klanten zien dat wij een betrouwbare partij zijn. Het keurmerk past bij alles waar wij mee bezig zijn en het laat zien dat de klant bij ons op één staat. Onze organisatie is gericht op klanttevredenheid en het bieden van kwaliteit.
Het Keurmerk Klantgericht Verzekeren zegt onder meer dat Monuta de klant begrijpelijk en helder informeert. Dat de dienstverlening zorgvuldig en voortvarend is en dat Monuta goed bereikbaar is. Ook dat Monuta een eigen kwaliteitsbeleid heeft en op regelmatige basis onderzoek naar klanttevredenheid doet.