nieuws

Facultatieve
Sponsors

Lezing Uitvaart van de Toekomst tijdens Uitvaartbeurs Amsterdam

Merkgedreven Totaal-experience - Marieke van der Weiden MA

23 januari 2018


De uitvaart van de toekomst gaat verder dan witte wijn en doe-het-zelf kisten. Binnen nu en 5 jaar lonkt de funeraire sector naar virtual reality marketing en merken die mensen helpen herinneren. Tijdens Uitvaartbeurs Amsterdam kunnen bezoekers gratis een lezing bijwonen over de uitvaart van de toekomst door Marieke van der Weiden MA.

De afgelopen 2 jaar deed Marieke van der Weiden onderzoek naar de uitvaart van de toekomst en de businessmogelijkheden voor organisaties in de funeraire sector. Aan het onderzoek hebben uitvaartondernemers, organisatiedirecteuren, branchevertegenwoordigers, marketeers, goeroes en publicisten uit de sector meegewerkt. De resultaten van het onderzoek zijn opvallend en inspirerend en bieden een compleet nieuwe kijk op zakelijke mogelijkheden en marketingconcepten voor organisaties in de branche.

Uitvaartbeurs Amsterdam 2018 heeft de primeur! Van der Weiden presenteert voor het eerst een greep uit de resultaten van het onderzoek aan een groot publiek. Mensen die de lezing willen bijwonen kunnen zich nu inschrijven op de website van Uitvaartbeurs Amsterdam.

Let op, de ruimte is beperkt dus vol = vol.

Reageer op dit artikel

Reacties:


nog geen reacties
Uw reactie op dit artikel