nieuws
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
27 oktober 2017
In de duinen van Noordwijk is woensdag 26 oktober de splinternieuwe glossy LATER… als ik dood ben ten doop gehouden. LATER… wil laten zien hoe het ook kan.
Als het om het afscheid gaat door op een toegankelijke manier buiten de geijkte uitvaartpaden te treden. Dat de lancering plaats vond nabij het strand in een 12 meter hoge en 18 meter lange opblaaskerk.
Was geheel op zijn LATER…’s: anders, stijlvol, met een knipoog.
LATER… inspireert en zet aan tot gesprek. Want, zoals hoofdredacteur Marlies Bol zegt: ‘Ik gun iedereen een afscheid waarover is nagedacht en er is heel veel mogelijk’. De jaarlijkse glossy, te koop bij 3500 verkooppunten in heel Nederland, licht een tipje van die sluier op.
LATER… als ik dood ben: 148 pagina’s, verkoopprijs 5,95 euro.
Een video van de lancering is te zien op vimeo.com.
Dit is een ingezonden bericht