nieuws
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1 december 2009
Eindhoven, 1 december 2009 Uit onderzoek van EURIB/European Institute for Brand Management, dat onlangs onderzoek deed naar De meest onmisbare merken van Nederland, blijkt dat DELA het meest gewaarde verzekeringsmerk is.
Dela scoort een onmisbaarheid van 19 procent. Daarmee laat de verzekeraar alle andere van oorsprong verzekeringsgerichte bedrijven achter zich in de top-47 van financiële dienstverleners. Univé soorde (14%) onmisbaarheid, Centraal Beheer (13%), Nationale Nederlanden en Achmea (12%), Aegon en Interpolis scoren (11 %). Slechts 1 procent van de Nederlanders wil Ditzo niet missen, ondanks de miljoenen reclamegeld die in het merk zijn gestopt.
Bij de banken staat de internetafrekendienst iDeal op 1 met een score van 48 procent, gevolgd door Rabo (47%) en ING, die door 38 procent van de Nederlanders als onmisbaar wordt ervaren.
Over DELA
Ruim 100 vestigingen, zon 1.000 medewerkers en 3 miljoen verzekerden maken de coöperatie Draagt Elkanders Lasten (DELA) marktleider in de Benelux. DELA helpt mensen al ruim 70 jaar tegen een eerlijke prijs met repatriëring, opvang, begrafenis, crematie, nazorg en financiële diensten op deze terreinen. Nabestaanden waarderen de dienstverlening met ruim een negen. DELA heeft het Keurmerk Uitvaartwezen. Sinds 2006 is DELA hoofdsponsor van het Nationaal Dames Volleybalteam.