nieuws
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
13 januari 2014
Enige tijd geleden konden mediabureaus zich inschrijven voor de OOH (Out of home) Challenge van CBS Outdoor. Diana van Kesteren en Mendy van Diek van Mediaz Creatie | Communicatie twijfelde geen minuut en besloten hun eigen project Afscheidsgroet.nl in te sturen. Een innovatief project in de uitvaartbranche.
En daar waren ze het bij CBS Outdoor mee eens. De gewonnen campagne bestaat uit een mediaplan met daarin een advies voor type media, de zichtbaarheidlocaties en doelgroeplocaties uitgeschreven én het bereik dat we gaan genereren met het inzetten van de aangeboden media. Kortom; 100 vlakken (stations)abri rondom supermarkten, uitvaartcentra en ziekenhuizen, een specifiek op onze doelgroep gefocuste campagne op geselecteerde locaties door NL. Naast de gewonnen OOH campagne welke in week 3-4-5 uitgehangen wordt, komt er een online marketing campagne. De campagne zal naast het vergroten van de naamsbekendheid en het appellerende effect, mensen ‘wakker maken’ en proberen het taboe te doorbreken.
Afscheidsgroet.nl is een innovatief online opmaak- en bestelsysteem waarmee nabestaanden en terminaal zieken eenvoudig persoonlijk rouwdrukwerk / rouwadvertenties kunnen samenstellen.
Mediaz Creatie | Communicatie - www.mediaz.nl – 0263120163
www.afscheidsgroet.nl