Regels omtrent beplanting 5
23 oktober 2020
Vraag nummer: 61823
Geachte heer van der Putten,
Ik heb inmiddels de beheerder gesproken van Westgaarde. Hij heeft navraag gedaan bij zijn medewerker en het komt erop neer dat ze toch een wat verkeerde inschatting hebben gemaakt met het weghalen van onze buxusbeplanting en te rigoureus te werk zijn gegaan. De beheerder erkent dat. Ik heb aangegeven dat wij als naasten zelf willen zorgdragen voor een nieuwe soortgelijke haagbeplanting op kosten van de uitvaartonderneming / begraafplaats. De beheerder zegt nu ineens dat op grond van het reglement de nieuwe beplanting niet hoger mag zijn dan 60cm. Dit reglement hebben wij nooit gehad. Ik heb verzocht mij dat toe te sturen.
Maar het is wel zeer vervelend want als wij nu overgaan tot nieuwe beplanting dan zitten we met veel lagere boompjes dan wij hadden.
Ik zou graag willen weten van u of zij zich hierop kunnen beroepen of dat er nog een éscape'' voor ons is?
Alvast bedankt.
met vriendelijke groet,
Max
Antwoord:
Geachte heer,
Ik kan er niets over zeggen, zonder de tekst gezien te hebben.
U kunt mij het reglement en een eventuele uitvoeringsregeling mailen. Dan zie ik het waarschijnlijk heel snel.
Met vriendelijke groet,
mr W.G.H.M. van der Putten