Ik ben door omstandigheden geroyeerd door Monuta


12 oktober 2016

Vraag nummer: 47719

ik ben geroyeerd omdat ik per ongelijk de incasso had gestopt en mijn bankpassen zijn al 3 x verstuurd maar niet aangekomen heb wel kontakt gehad ik was van mening dat zij mij een accept giro zouden sturen ook een misverstand zij zeggen nu dat ik niet heb gereageerd op hun ik heb veel te veel rot problemen om dat in uitgeschreven ben woon in Thailand

Antwoord:

Geachte heer,

Daar kunnen wij u helaas ook niet mee helpen. Misschien zou het handig(er) zijn als u een correspondentieadres in Nederland zou hebben, bij familie of vrienden.

U kunt proberen bij Monuta of een andere verzekeraar een nieuwe verzekering af te sluiten. Zie uitvaartverzekering.com voor de mogelijkheden.

Met vriendelijke groet,

mr W.G.H.M. van der Putten


TIP
Laat nabestaanden niet onnodig zoeken naar oude polissen. Registreer of u een uitvaartverzekering hebt op uitvaartverzekeringsregister.nl
Ook verstandig om in te vullen als u GEEN verzekering hebt.

TIP
Vergelijk snel en eenvoudig offertes van uitvaartondernemers via de site Uitvaartoffertes.nl

Stel een vraag:

Naam *:  
E-mailadres *:
De titel van uw vraag *:
Uw vraag *:
* Wel verplicht, maar wordt niet gepubliceerd in de website (alleen uw vraag en antwoord).   Verzenden >