Herbegraven (Westgaarde en factuur NFO 15)


14 juni 2017

Vraag nummer: 51011

Geachte meneer van der Putten,

Het NFO is nu gefrustreerd geraakt omdat wij als familie een factuur hadden aangevraagd omdat Westgaarde net deed dat we konden herbegraven half juni. Deze is nog niet betaald omdat er geen datum wordt gegeven voor herbegraven. Terwijl NFO zegt nooit problemen te hebben met Westgaarde. En Westgaarde weet hoe NFO werkt Zo worden wij door deze impassee opgezadelt met problemen en extra facturen door Westgaarde.
Mag het NFO onderzoek weigeren.
Mvg

Antwoord:

Geachte heer of mevrouw,

Ik heb geen ervaring met het NFO en ken de afspraken van u en/of Westgaarde met het NFO niet, dus kan er niets over zeggen.

Met vriendelijke groet,

mr W.G.H.M. van der Putten


TIP
Laat nabestaanden niet onnodig zoeken naar oude polissen. Registreer of u een uitvaartverzekering hebt op uitvaartverzekeringsregister.nl
Ook verstandig om in te vullen als u GEEN verzekering hebt.

TIP
Vergelijk snel en eenvoudig offertes van uitvaartondernemers via de site Uitvaartoffertes.nl

TIP
Bezoek ook eens de video-adviesrubriek: Infotheek - reportages - kijkersvragen - juridische vragen en antwoorden (klik hier).


TIP
Melden van overlijden. Landelijk gratis meldnummer overlijden: 0800-783 73 43.

TIP
www.urnenwinkel.nl. De mooiste collectie urnen voor de beste prijs.

Stel een vraag:

Naam *:  
E-mailadres *:
De titel van uw vraag *:
Uw vraag *:
* Wel verplicht, maar wordt niet gepubliceerd in de website (alleen uw vraag en antwoord).   Verzenden >
Landelijk meldpunt overlijden
088 - 848 82 27
De hele nacht, Direct een dienstdoende uitvaartondernemer aan de lijn