inschrijving in het kadaster na overlijden
5 januari 2016
Vraag nummer: 44746
ik heb een koopwoning die op de naar staat van mij en mijn overleden echtgenoot wij hebben een testament langstlevende hoe kan ik de woning in het kadaster laten inschrijven ik ben niet in bezit van verklaring van erfrecht
Antwoord:
Beste vraagsteller,
Ik raad u aan een verklaring van erfrecht op te laten stellen en de notgaris te verzoeken deze in te laten schrijven bij het kadaster. Zie ook: http://www.kadaster.nl/web/Themas/Themapaginas/dossier/Overlijden-en-verklaring-van-erfrecht.htm
Met vriendelijke groet,
Joke van Zoest