Klacht mbt de lange wachttijd ivm uitbetaling oude polissen Verz.mij. Utrechtse


1 juni 2018

Vraag nummer: 55171

Betreft klacht waarom ik niets hoor van mijn mails die ik op 29 maart en 15 mei jl. heb gezonden met bijbehorende scans van een aantal polissen naar het mailadres klantenteamleven@asr. ivm uitbetaling. Dit nav mijn tel.gesprek met een van jullie medewerker. Mijn laatste mail betrof dan ook een klacht mbt tot mijn eerste mail. Ik heb alleen een automatische reactie ontvangen dat het erg druk is.Verder geen enkele reachtie. Graag zou ik de stand van zaken willen weten. Mijn persoonlijke gegevens heb ik in de vorige mail vermeld.

Antwoord:

Beste vragensteller, uit uw informatie maak ik op dat u weet bij welke verzekeraar de polis liep/loopt namelijk ASR.
U moet zich rechtstreeks met deze verzekeraar in verbinding stellen; ik beschik niet over een database met polisgegevens.
Hoe deze vraag in deze rubriek terecht heeft kunnen komen is me een raadsel.

Met vriendelijke groet, Evert de Niet

Stel een vraag:

Op dit moment is het stellen van nieuwe vragen tijdelijk niet mogelijk.

Heeft u op dit moment een
uitvaartondernemer nodig?

Bel nu: 088 605 1219
Dag en nacht bereikbaar



Nee, ga verder >