Probleem met Monuta


19 december 2002

Vraag nummer: 1876  (oude nummer: 2251)

Thu, 19 Dec 2002 13:43

Wij hebben sinds maart 2002 een probleem met Monuta. Steeds beloven medewerkers de zaak op te lossen. We worden steeds aan het lijntje gehouden. Zelfs op aangetekende brieven en e-mails wordt niet gereageerd. Heeft u hiervoor een advies?

Antwoord:

Geachte heer,

Het verbaast me. Ik ken Monuta als een professionele organisatie die ook goed met klachtenafhandeling omgaat. Maar het kan natuurlijk wel eens een keer fout gaan en u hebt alle recht op een antwoord en een goede afhandeling van zaken.

Ik geef u in overweging om u met uw klacht te wenden tot de Ombudsman Uitvaartwezen, www.KlachteninstituutUitvaartwezen.nl. Die geeft een deskundig oordeel, juist wanneer u een aantal keren tegen een muur oploopt. Monuta is bij dit klachteninstituut aangesloten, dus u kunt daar terecht.

mr W.G.H.M. van der Putten

19 december 2002

Stel een vraag:

Naam *:  
E-mailadres *:
De titel van uw vraag *:
Uw vraag *:
* Wel verplicht, maar wordt niet gepubliceerd in de website (alleen uw vraag en antwoord).   Verzenden >