DOODGEWOON informeert en amuseert over zaken rond de dood - sinds 1994
Verschenen: 22-02-2006
EXIT PIMP MY GRAVE

En in Can you dig it. Delta Lloyd/Nationaal Spaarfonds heeft de naam van de site waarmee de verzekeraar 'de jonge uitvaartklant' wilde aantrekken moeten veranderen.


Viacom International Inc., een soort Amerikaanse Endemol dat onder andere MTV op de buis brengt, blijkt rechthebbende op het merk PIMP MY en PIMP MY RIDE. Met registratie van de domeinnaam pimpmygrave.nl, het gebruik van het teken pimpmygrave en gebruik van de website www.pimpmygrave.nl zonder toestemming van Viacom International Inc. erkent Nationaal Spaarfonds inbreuk te hebben gemaakt op de rechten van Viacom International Inc. Nationaal Spaarfonds betreurt dit ten zeerste, laat ze op haar eigen website weten.

Maar Nationaal Spaarfonds zit niet lang bij de pakken neer en komt met een nieuwe 'hippe' site, schrijft ze op haar site: "We hebben heel veel positieve reacties gehad. Het spreekt mensen aan dat ze zélf kunnen bepalen hoe hun uitvaart eruit ziet. Daarom introduceren we binnenkort de opvolger www.canyoudigit.nl. Deze site zal, net als Pimp my grave, jongeren aanspreken in hun eigen taal."

In afwachting van de definitieve site kan er wel alvast worden 'geschepmept' op canyoudigit.nl: probeer met een schep zoveel mogelijk mannetjes in lege graven op het hoofd te slaan en maak kans op een Xbox 360.





Terug naar archief...